Bacon a Love Story (35)

AVEL O SCHWARZWALD PÅ BEMÄRKELSEDAGEN.



Han vaknade av att det ringde våldsamt på dörren, försökte fokusera på den gigantiska Ikea klockan på väggen.
Var klockan verkligen sju?
Ju närmre han kom dörren desto starkare blev sången, o så fort han öppnade dörren blev denna nyblivna 39 åring femton år igen.

-Ja må han leva, ja må han leva.

-Men morsan!!!!!!!!!!!

Medan hon sorterade hans smutstvätt, så gnällde hon på att hon var döende, när hon kokade kaffet  var hon missnöjd med farsan, skar upp Schwarzwald tårtan o turken i grönsaksbutiken fick sig en känga.
Han satt o bara väntade på sin tur, men han hade förbrett sig denna gången.

- Jaha, det e väl inget att göra åt, jag får väl dö innan jag får se några barnbarn.

- Nämen mamma, jag har faktiskt funderat på det,
jag tror jag ska adoptera ett afrikanskt barn.

- Ja vad roligt, sa hon med darrande röst o han njöt av hur Mamma Bacon blev kritvit.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0